welcome to my funeral

precis kommit hem från skolan, och är riktigt lack måste jag säga.. eftersom vi fått nytt schema. vi ville ha ett bättre schema än det vi hade innan.. så får vi ett nytt så är det ännu sämre? helt sjukt. men har varit med carro nu och sånt.
men ska plocka undan lite och sånt nu, sen när mamma kommer hem så ska vi sätta oss ner och skriver ett brev om mig, om var jag har sommarjobbat och sånt, ett brev om mej som jag senare kan gå och lämna till ställen där jag kan tänka mig sommarjobba den här sommaren, för är verkligen i behov av pengar!
men ska börja städa nu lite, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!