baby don't worry.

kvällen igår spenderade jag framför tvn och glodde handboll, och D A N M A R K vann, wiiiiho! måste bara säga att sverige suger :) sen bara för jag hejade på danmark börja alla kalla mej danskjävel? :(

men skolan idag var chill :)

elevensval - skoltidningen, började med en blogg typ.
håla  - stack ut och fota med majsan & becciis :)
syslöjd - började rita av, så hade vi mätt fel.. så får börja om nästa vecka, hehe
matte - fick min diagnos.. ente nöjd.. på grund av slarvfel, damn.
bad - icke med, så gick 20 längder runt den saken.
engelska - typ ny läxa och sånt.

tog bussen hem , så joina carro mej hem och sånt.
men nu ska jag lägga in bilderna på datan, så ni får ha det!
så kommer det överfina bilder senare in.. maja måste skicka några också ;)

Kommentarer
Postat av: kajsa

vad heter er bogg med skolan?:D

2011-01-26 @ 17:26:19
Postat av: kajsa

vad heter er bogg med skolan?:D

2011-01-26 @ 17:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!