dag 1!

frida astrid isabella alminde.

jag är en mycket sprallig tjej.. har jag alltid fått höra, haha. vet inte riktigt min riktigta hårfärg för har färgat mitt hår hela tiden sedan jag var liten, men vet iaf att det är ngt mörkt brunt? har blåa ögon. bor i järrestad city med mina föräldrar och 3 syskon och sen får jag inte glömma tindra våran hund! 3 syskon har redan flyttat hemmifrån.  min fritid brukar jag spendera med familjen, vänner, datan som aktiviteter spelar jag innebandy & dansar. älskar att dansa.. så härligt! någon annat jag gillar är att fota, dock inte haft sån tillgång te de med min sunkiga kamera jag haft innan, men har en sony 290 nu. jag har 6 bästa vänner skulle jag vilja säga, malin, sara, frida, rebecca, majsan & carro. lever mitt liv som singel just nu, & bara lever mitt liv helt enkelt. går i 8an på korsavad skolan, simrishamns nya fryshus :)
men något annat ni vill veta.. så får ni fråga!

men nu ska frida sova, peace and love!


Kommentarer
Postat av: lindshe

God morgon! :) Hoppas du får en underbar dag!

Och nu när vinterkylan är här har jag fått chansen att anordna en tävling som du är varmt välkommen att delta i!

- Du behöver bara skriva "jag är med" och välja det smycke du helst skulle vilja vinna! :)



Puss och Kram - http://lindshe.blogg.se -

2011-01-16 @ 08:12:53
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!