dag 11 - mina syskon.

hmm vi är kanske ente direkt som en normalt familj med 2 -3 barn kanske?, utan vi är 7 barn? vilket betyder jag har 6 syskon tyvärr.  1 bror & 5 systrar, hehe.

johan -
30 år, gammal gubbe i know. men är tillsammans med en som heter anna och har ett barn tillsammans. kevin, eller som jag kallar han , kebelina! han lever sitt liv i simrishamn och typ jobbar på dahls.. han som jobbade på skolan och byggde om internetet... kul typ eller ngt, haha.

anna -
27 år, typ en syster som alltid har funnits där för en. alltid henne jag lejkte med när jag var liten och brukade alltid sova mellan hon och hennes kille viktor ( som hon nu är gift med). haha men ja kan snacka med henne om allt och vad hon säger ska hon köpa moppe te mej nästa år, hehehe. & hon lever sitt liv i ystad med viktor och deras unge mysan.

martina -
eller stringtros mannen, som jag brukar kalla henne. (lång histora) har aldrig kommit överens med henne & kommer nog aldrig göra heller. det äckliga är att alla alltid säger att hon och jag är kopior i utsendet, och betendet.. som en gång när jag och hon stod brevid varandra kunde inte min mormor se skillnad på oss? då är det illa! fast dock hennes boyfriend, dennis är sjukt chill.. tänk om han var min bror.. hehehehe! & dom har en dotter tsm, nikita som är min dampunge! & dom lever sitt liv i smedstorp hålan btw hon är 24 år.. haha :)

här kommer jag, hehehehhe (a)

amanda -
sjukt jobbig lillsyrra, fattar ente att jag ståt ut med henne i 11 år? men ja finns inte så mke att berätta, mer än att ni inte skulle klara av att bo med henne en vecka ens.. men bra att ha är hon ibland ändå.

agnes -
typ världens största fuskare på kalaha, och då skojar jag inte.. kan inte fatta att en 6 åring kan fuska så mke som hon! så härlig att gossa med ibland när hon är på humör.. & jag. även hon är jobbig som satan oftast.

viola -
nog en av dom härligaste ungarna som finns när hon är på gott humör. 5 år då även. som sagt ingen av mina syskon är speciellt roliga att bo med fast jag älskar dom ändå.

( ente så mke text om dom som bor hemma, eftersom dom ente har ngt speciellt liv ;) & inga bilder på dom iheller, eftersom jag aldrig tar bilder på dom. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!