dag 2 - min största kärlek.

min största kärlek är definitivt malin andersson!
visst har jag ngn kille jag har haft storkärlek te, men inget som klår malin! för vad är större än vänskapskärlek? NADA! som sagt " killar kommer, killar går.." men lärde känna henne i 7an & ångrar inte en sekund.. får alltid höra att hon är som min tvilling av familj och vänner.. vi har samma humor, ett tag hade vi samma hårfärg, & en massa saker som jag inte orkar rada upp.
men som sagt.. frida alminde + malin andersson = biiiig looove!


Kommentarer
Postat av: malin

ÄLSKAR DIG VÄRLDENS FINASTE (L)

2011-01-17 @ 16:45:47
URL: http://whothehellknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!