en gång är ingen gång, 2 är lika med noll.

tjenis penis! skolan idag har varit ovanligt chill, kom te skolan 8 idag .. så fick jag reda på att elevensval var inställd.. & det hade visst ulla sagt på svenskan igår.. dock när jag sov, haha! men satt med sara & maja och chilla ist :) börja 11 (y)

elevensval - inställd
håla - chilla med majsan
syslöjd - gick igenom saker
matte - jobba inget, satt och lyssna musik.. haha
idrott - stafett och sånt skit
engelska - gick igenom läxa och skrev klart en berättelse.

skulle egentligen med majsan hem, men hon mådde illa så hon stack hem tidigare och jag stack hem med bussen som carro missade .. så skulle hon ta bussen som går  min senare.. så tvinga hon mej sitta i järrestad och vänta te hon kom.. -.-' men har ätit och sånt nu, funderar på att sova för är svina trött.. men ska kila nu

peace and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!