en hel dag med mamma & inte bråkat? wow!

´vaknade imorse och hade ont i hoed. så gick ner och tog en alvedon sen gick jag och la mej igen. sen väckte mamma mej och fråga om jag ville med till ystad. så fixa mej, stack te ystad med henne, köpte ett par nya byxor & en ny bh :) kommer bilder sen. åt på max innan vi åkte hem, sen tog vi my med oss hem också. så stannade vi på rusta för att köpa färg te badrummet som mamma och jag har målat om nu ikv. åkte även utom te morfar på kyrkogården för han skylle fyllt år idag.. men ja min dag. kommer bilder och massa sånt sen, men får göra det på andra datan..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!