frida hissar & dissar..

hissar :

musiken.
vad skulle vi göra utan musiken? seriöst, vi skulle sitta och typ venne rutna eller ngt.. musiken är liksom helt underbar, tänk er en värld utan musik , eller en mattelektion? det går bara inte!

att snön börjar försvinna.
det är riktigt underbart att snön ÄNTLIGEN börjar försvinna! det ända dåliga är allt slask och vatten och sånt som finns överallt men det kan man leva med , aight?

mina kompisar.

jag skulle inte kunna klara mej utan mina kompisar, dom lyser upp ens dag. mår man dåligt, ett samtal eller sms bort och man har någon man kan snacka med.. helt underbara är mina kompisar!


dissar :

folk som tror dom är bäst & kan allt.
så himla tråkigt att vara med folk som tror dom kan allt & vet allt..helt perfekta! visst det är jätte bra att ha självförtroende, men för mke? nä det är bara jobbigt!

jobbiga småsyskon.
visa tillfällen är det jätte roligt att ha småsyskon att kunna leka med och sånt när dom är små, men när dom växer upp och börjar bråka med en och ja, ens mamma säger man ska passa dom.. då är det inte ett dugg roligt!


skolan börjar snart.
det har varit så sjukt nice med lov, behövde verkligen det. visst skolan är ju inte det tråkigaste, eftersom man gör det roligt med kompisarna.. men läxor & pms lärare och sånt? EN STOR DISS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!