good damn, why just today?

åkte med roger (min morbror) te hässleholm och hälsade på mormor on the hospital. satt där en timme typ och prata och sånt, men innan jag åkte dit så stack jag och mamma in om te lindex, köpte lite och sånt (kommer bilder på det) men efter vi varit där åkte vi inom k-stad och åt på buger king.. dock inte så gott som mc donalds!  men nu när jag kom hem hade jag en liten tid på mej att fixa mej sen kom gästerna, men ja nu har dom kommit och sånt..  men ska typ försöka övetala min mamma nu vilket inte kommer gå så bra...!

peace and love!


torr shampoo, riktigt nice faktiskt!

röd bh,

svart randig tröja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!