hold my hand'

skolan idag var riktigt niice faktiskt!

idrott -  elevråd med majsan, typ om skolblogg.
spanska - kunde läxan ;)
rast - åt
matte - diagnos som alla tyckte var skit svår.. men jag tyckte var skit enkel? haha
no - inställd.
so - flytta upp den så slutade tidigt!

sen nu har jag röjt lite på mitt rum, för antingen städade min syrra mitt rum eller så fick jag 50 spänn av henne om jag städade det sj.. ahhaha vad gör man inte om man är i behov av pengar? hahaha men ska typ in te carro och fixa mej och tagga valla med becca, carro & jasse. vilket kommer bli super nice så tar vi bussen dit.. vilket betyder att jag inte kommer blogga mer idag mer än det dagens som jag bloggar nu direkt efter.

peace and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!