i mitt sagoland.

typ direkt efter jag bloggade innan så kom jag och carro på att det finns ett najs ställe att fota på här i tha city, så stack dit och fota och sånt, så kommer bilder pådet sen.. hehe. men ja annars har carro och jag typ inte gjort ngt mer än ruttat och dampat på varandra, haha! men ikv får jag se vad som händer & imorgon ska jag färga håret blont ;) mahahaha, nä skoja men mörkbrunt..nästan svart! hahaha. hoppas jag skrämde några när jag sa blont...hahaha! men ja hörs senare!

peace and love!

Kommentarer
Postat av: malin

blont.. hahha... flashbacks...

2011-01-08 @ 22:14:42
URL: http://whothehellknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!