i want!


hål i tungan, så sjukt snyggt.. damn vill bara ha!

hål i naveln är lika snyggt, tänk er sommaren.. brun, bikini, straden & en navel piercing.. kan det bli snyggare?

detta tycker jag också är super nice, dock hört att det gör skita ont..?

hål i läppen, dock bara den där nere fast vid sidan så har man en ring som går runt läppen, det gillar jag också.. dock inte så många som gör det, men i like it!

även sjukt snyggt, dock även hört det gör ont?

det dåliga är att mina föräldrar, eller mamma inte går med på ngt av det.. hon tycker bara man ska ha i öronen..men vänta bara te jag fyller 18 , *ondskefullt skratt* fast hon har gått med på i näsan.. fast vet inte om jag gillar det så mke, vad tycker ni om hål i näsan? :)


Kommentarer
Postat av: maja

tycker du ska vänta tills du övertygat dina föräldrar

ätt du får göra hål i navlen :D <3

2011-01-12 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!