jag känner en som heter sten, & han är singel.

första dagen i skolan..& riktigt kallt har det varit,helt sjukt asså!

hkk - nya grupper, "kom" med erica.. eller hon byta te min grupp för jag kom med andre, christoffer & björn.. och trodde inte jag skulle överleva resten av 8an.. hahah! men baka äppelkaka, som bara jag gjorde typ?
musik - satt mest och snacka om allt & JESPER ÄR TILLBAKA, YEEEEES!
so - satt och dampa med majsan & drog mina skämt som äger :) ( jag känner en som heter sten, & han är singel!) hahahha
spanska - körde bingo och sånt.
matte - halvsov typ bara.
svenska - läste en saga, sen halv sov resten av lektionen.


var riktigt trött dessutom idag eftersom jag somna vid 5 inatt.. och skulle upp 7. så sov 2 timmar inatt.. men det är ju rätt bra.. haha ;) men va så kallt på skolan idag så satt med jacka , vantar och halsduk inne på lektionen? då är allt inte normalt om man ska behöva göra det.. me nu är jag sjukt hungrig så ska äta sen ska jag krypa ner i min varma säng och glo film.

peae and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!