keep going..

hahah fifan vad jag har blivit mobbad i skolan idag av alla, not funny. men ja har bara mej sj att skylla, haha. men annars var skolan helt okej faktiskt :)

mentorstid - snacka om kakor?
bild - satt och sj med majsan så alla fick damp på oss :'D
svenska - ulla fick damp på mej ( ovanligt?)
spanska - typ maja fick damp på mej, hehe

men tog bussen hem vid 1 och ska typ passa min lillsyrra nu resten av dagen, blää på det. 
btw, sen sån dagens var vad jag hade på mej idag, och så fort jag kom hem så råkade jag sätta mej i ngt vått , så hela min tröja och byxor blev blötta, så har bara ngt random på mej nu... så kasnke bytar sån kategori med morgondagens ist? :)

peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!