lite mer Mmm i livet

mitt behov av choklad eller något sött är inte att leka med! & så klart har vi inget hemma.. riktigt suger. men har fixat min blogg lite, prövade designa efter en annan mall, eftersom jag fick höra att de var enkel att designa efter och en som är sjukt grym på det sa hon brukar använda den.. så tänkte jag kunde pröva den :)
dock är det inte så bra designat , ente ett dugg nöjd för tröttna på det.. HAHA (a) men ska typ be ngn fixa med sej chokladhem! hade jag varit i skolan hade jag kunnat köpa där, men nu är jag ju ente det. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!