no happy ending.

blev ystad igår & sååg film med carro & rebecca.. svinalängorna.. haha den söööööög verkligen! och när den var som "sorgligast" (drama film) så börja jag asgarva när alla andra (50 åringar) satt och grät. hjääälp typ.. men sen stack jag och carro hem te min syrra & rebeccis åkte hem. så satt vi och glodde tv och sånt så var dt viktor som valde program så man satt och rutna där typ.. fast ludde var social via sms , fast han var stupfull & man typ ente fatta ngt han skrev men ja.. haha. men sen körde anna oss hem nu idag så carro och jag ska äta ben & jerry som vi köpte igår, fett nice. men bloggar senare.

peace and love!


haha, lite weird picture.. men ja min outfit typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!