now your gone'

ledsen för det inte blev några fler inlägg igår, men va med carro sen när hon stack hem vid 9, så tog jag upp soboken och hann ente läsa en sida innan jag somna.. sen vakna jag te vid 12 och pallra mej te sängen, sen somna jag igen.. haha. men skola idag som vanligt.

mentorstid - inställd.
idrott - vollyboll(?)
spanska - läxan & sånt.
matte - jobba en halv uppgift (y)
lunch - drack te med malin (y)
no - halvlektion, skrev lite om könssjukdomar.
so - prov, hoppas på vg (y).

men joina maja hem efter skolan, hjälpte henne med hennes blogg.. men den dampa så jag lyckades ente så bra för hennes data var helt cp.. haha! men ja sen hjälpte alfred mej med min mobil så nu är den helt rensad och jag kan ladda ner nya saker (a). men stack hem vid 7 typ. sen ikv blir det chilla satan!

& imorgon drar jag te helsingborg med roger & hälsar på mormor på sjukhuset, sen efter det blirre kalas för min syrra.. så blir nog inte mycket bloggat imorgon!

peace and love!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!