när det inte går som det ska gå.

kvällen igår var mahgiskt, hellt underbar! haha. efter alla kommit blev det göra pizza, som blev riktigt gott! haha efter maten blev det ölspelet som äger, hehe fast tur jag inte fick sista damen.. cider blandad med öl? not gutt! men sen blev partyyyy , huset dunka i takt te musken, precis som vi. sen helt plötsligt så ringde mobilen så var det charlie så hade dom gått te järrestad som jag fatta på dom, så blev ut med dom och vandra runder  i byn för ville ente ha in dom i huset, men sen stack vi hem te mej och fortsatte.. sen slog klockan 12 och alla vi stack ut och sköt raketer och drack champagne och killarna sprang runder och slängde sej i snön och skrek och massa sånt, haha. sen helt plötsligt stod pontus jönsson inne hos oss, och gick ville han inte heller, men sen te slut stack han ner till festen hos hampe, & han bara " frida jag vill bara ditt bästa, så är killarna taskiga så säg till mig så boxar jag ut dom"  sen kom han tillbaka igen och då vägra han sticka där ifrån och bara " din pappa sa till min pappa att han skulle hålla koll på er, så sa min pappa att jag skulle gå upp och se till er" haha sen när mina föräldrar kom hem så var han ensam kille och hade varit det ett bra tag så han bara " fuck, jag som är 17 kan ju inte sitta här med 5 st 14åringar, fuck" så tog han en kudde och gömde sig bakom.. HAHAHA, fifan vad vi skratta.. fast sen gick han ut så stod och pappa snacka, lite fun och pappa bara "varför är du så nervös påg? " och han bara stamma fram.. : jag är inte nervös.."  & det roliga var att hans familj & min familj firade nyår tillsammans.. haha. men kom i säng typ vid 3 eller något. och dagen idag har bara flytit på med becca och carro. underbara töser. men nu sitter jag med familjen, haha.

peace and love

bilder kommer nog kanske senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!