mitt hår genom tiderna..

satt och snacka med rebecca i tele, så satt vi och snacka om härfärger så kom jag på alla hårfärger jag har haft.. dock har jag inte ens bilder på hälften, rött, blont, oranget, brunt&blont och alla olika sorters färger.. så tänkte jag kunde lägga in bilder på mitt hår under ett & ½ år ungefär ;)

090802 --> 110111



'









såååå pöökiga bilder & tänk jag har haft rött hår och sånt också imellan det här..
mitt hår är typ förstört eller kommer bli som jag färgar det.. hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!