vad äckligt,allt jag såg var en svart dildo, vet du hur det känns? ja, jag vet hur dt känns..!

dagen igår var awesome! hennes mamma lagade jätte god mat, hehe! sen efter det ble dt upp och typ nörda datan och hyrde filmer , 18 years old virgine, & kommisare späck.. hahah nog den roligaste filmen jag någonsin sett! men somna vid 3, hennes bror fick damp när vi ville se späck igen för andra gången..haha :( men sen imorse åt vi frukost och gick ut och fotta och sånt, sen bussen hem. sen blev dt gg och sånt chill. & suttit och vatit social med familjen nu senare ikv. men nu är jag ensam vaken och glor CSI NY som äger! hehe. men imorgon ska jag sova lääänge och bara relaxa men kunde uppdatera er tyckte jag.

peace and love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!