what's my name?

onsdag, vilket betyder konfa efter skolan. skolan var som vanligt.. chill!
låg och mös med kevin innan jag gick upp,
för mamma kom ner med han, så guuulig han är!
min kevelin

elevensval - franska, satt och snacka med folket.. haha
håla - satt med majsan, amanda och rebecca och drack te som vanligt..
syslöjd - satt och glodde för den kärringen aldrig kom och hjälpte en.
matte - jobbade
idrott - följa john & spökboll ch tjejerna söööög.
engelska - jobba med ngn rólig text.

efter skolan drog jag och carro ner te konfan, så fika vi och sen typ snacka vi om döden (?)
men nu ska jag jobba med engelskan för har 22 glosor te imorgon och en text att lära mej.

peace and love!





ingen aning om vad som är rött i hans öga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!