resten av ditt liv

hellu bloggen!

ett tag sedan sist, men lovet har flytit på & har njutit av varje sekund :)
har tillbringat de med mina underbara vänner & min underbara kille. det som är tragiskt är att min kamera har gått isönder & jag glömt skicka in den på lagning.  men går typ att annvända och det är bra :)

åker även till immeln på sönda med aiste, 5 dagar. & det är riktigt awesome! vi ska bara chilla & leva livet och det bästa av allt.. VI SLIPPER SIMRISHAMN, WIIIIHOOO! riktigt taggad, men kommer dock sakna alla i simrishamn :/ carro kommer  hem ikväll också, har saknat henne ngt sjukt!

midsommar imorgon, och det firar jag i vik med kompisar. grilla och bara mysa, riktigt najs!
så dagen imorgon blir till att blocka jordgubbar med carro och handla mat och bara fixa till. outfiten imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska ha på mej, har värsta panik -.-' men blir väl ett par shorts och ngn tröja :)

hade tänkt lägga ut ngra bilder, men det dampar med foto uppladdaren (stavning) så gör det senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!