man in the mirror

hellu!

kände att jag ville byta design, & orkar verkligen inte göra en helt ny.. då behövs fantasi och det pallar jag verkligen inte med ikväll. så gick in på google och laddade ner en jag tyckte va fin. så har dock inte gjort den själv. men det räckte för mig eftersom jag inte orkar lägga ner mitt liv i bloggen som innan!)


carro och jag är på topp humör, spelar "bögarnas fel" och dansar runder, helt awesome!
är förvånad över att säga det, men ser faktiskt framimot den här skolveckan, älskar den sista veckan i skolan alltid.. det är helt awesome , chill. sen får ajg ju träffa mina underbara och älskade kompisar och även min älskling.
men tänkte lägga in bilderna som jag lovade er innan, enjoy.



(söta carro, som även va med oss)

(carro och jag i poolen)

(stranden)

ska ut nu, kommer fler bilder senare!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!