you had a bad day

det är 4 dagar kvar till det är sommarlov och det känns inte lite underbart?!?
varit ledig nu ett antal dagar från skolan, ett "mini lov" kallar vissa det för,  och nu de sista dagarna är det inte alls mycket kvar i skolan att göra , så kan tänka mig ett par rätt chilldagar! blir ju även tobban , stranden och massa sånt med skolan.
har spenderat mycket tid i solen,  med kompisar och stan och sånt smått och gått det här "lovet" , verkligen nöjd med det.. inte tråkat ngn tid :) och det gillas satan, för lyckas annars alltid tråka ut mig själv ^.-
har även fått vatten i poolen, byggt om lite & massa gott & det älskas!
men anledningen till att jag egentligen blogga nu va dels för jag hade tråkigt och för att funderar på att börja blogga igen till sommarlovet, uppdatera om min sommar och lite sånt.  ska försöka att blogga varje dag  då, ett inlägg iaf.. mest en "hobby blogg" lr vafan man kan kalla det... haha :)


lovar det komme fler bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!